• INSTAGRAM - click
  • sobota 23. ledna 2016

    Osobní prostor

    Podle psychologický příručky je ideální vzdálenost lidí od sebe kolem 75 cm. Zajímalo by mě, jestli ji někdy četli ti týpci, co jsou schopný se prosmýknout 10 cm od mýho obličeje..v prázdný nádražní hale…*grumpy face* To se pak opravdu můj příjemný osobní prostor otřásá v základech.
    Jasně, něco jinýho je, když stojíte v napraným metru, vlaku, učebně a já nevím kde všude, kde se prostě nic jinýho dělat nedá. Ale na ulici případně v místnosti, kde je kolem vás x metrů volného svěžího prostoru? Taky se to nemusí stávat jenom ve volném prostoru. Example number two: Prázdné kupé, pohodička člověk už se těší na svou oázu klidu, načež přijde týpek a hmm hmm kde si sednout, jo, rozhodně bude nejlepší přicucnout se co nejvíc k týhle kočičce, možná navážu i kontakt. Nebo já vážně nevím, co se jim u toho honí hlavou. Doufám, že tohle ne.
    Druhá taková podobná věc nastává ve chvíli, kdy dva lidé normálních rozměrů jsou po naopak celkem úzkém chodníku a neprotáhlo by se mezi nima somálský dítě. Co mám pak dělat já, která somálce připomínám maximálně tak výškou? Ovšem ještě lepší variantou je jednotlivec na chodníku, který si neumí vybrat, kterým směrem by měl jít, takže to vypadá, jako kdyby bruslil..a samozřejmě zatáčel zrovna ve chvíli, kdy vy se rozhodnete ho obejít.  
    To jsou prostě situace just fuck you.

    Žádné komentáře:

    Okomentovat